קאתי מספרת

הגשתי תביעה למזונות בבית המשפט לעניני משפחה. בן הזוג שלי טען שהוא חולה ותשוש למדי מכדי לעבוד ולהשתתף במזונות ביתו הקטנה והיחידה. אני יודעת שהוא מוכר כחולה בעייפות כרונית אבל למרות הכל הוא עובד מתפרנס מאוד יפה ויש ביכולתו. בכל זאת איך ניתן להוכיח דבר כזה? פניתי אל אור שפתחה לי באגרות הקודש. התשובה שקיבלתי הייתה מדהימה. אור הסבירה לי את המכתבים שקיבלתי. במכתב הראשון הרבי הזדהה עם המשא שאני עוברת. המכתבים עודדו אותי ונטעו בי ביטחון שהכל יהיה בהצלחה ויסתדר. .אבל איך? לא ידעתי. הרבי כתב כי הוא ישלח את העזרה שלו במטוס. ושהעזרה תגיע מהר מאוד. אור הסבירה לי שהעזרה היא ממשית ותוך זמן קצר אראה אותה במוחש ממש! הפלא קרה כמה ימים אחר כך. אחותי הצעירה ממני עבדה איפה? בשדה תעופה בתפקיד של בודקת דרכונים… ומי הגיע "חלש ועייף" לכאורה למסוף?  בדרך לטיול בטורקיה? בן הזוג שלי. אחותי כמובן תיעדה את הכל. וזה עצמו שימש ראיה בבית המשפט לעניני משפחה. והפסק של השופטת היה "אם יש לך כח לצאת לטיולים בודאי שיש בכח שלך לעבוד ולתת מזונות. . עליך לקחת אחראיות? וברוך השם תודה רבה לאור שקישרה אותי אל המכתבים האלה. קיבלתי עבור ביתי את המזונות.

כתיבת תגובה

